Sivu 1/2
victor f
Lähetetty: 20 Tammi 2009, 20:54
Kirjoittaja markok
ostetaan/vaihdossa olis antaa c-kadetti,kadetti on 1,2 ja -79.
perus siisti orkkis eli EI sinistä ym karvaa ympäriinsä!,valkoinen punasella sisustalla ja hitsattu ruosteet,hyvä kone vaihettu,jarrut laitettu,kaikki pelaa. valmis leimalle,jäi iteltä leimaamata ku tuli "paku" ostettua käyttö koneeks.
kuvia kiinnostuneelle ja victorin omistavalle tarvittaessa. semmosta tekis mieli..
Re: victor f
Lähetetty: 20 Tammi 2009, 21:12
Kirjoittaja vivamanTT
Re: victor f
Lähetetty: 20 Tammi 2009, 21:29
Kirjoittaja markok
joo noista kelpais kumpi vaan malli, onkos nuilla nyt sitte mitään isoo ja mullistavaa eroa? nokka vilkuissa ja valokehyksissä vissii mutta mitä kaikkee muuta?
osaisko ja viitsiskö joku valaista typerystä

netin kuvista ny ei paljoo selviä mitä löytää...
tuo sininen on kyllä asiallisen olosessa kunnossa,toivottavasti ainaki meni suojaan!
Re: victor f
Lähetetty: 20 Tammi 2009, 21:37
Kirjoittaja -Jouni-
kyllä erot ovat kosmeettisia, eli F2 on huomattavasti vähemmän koristeltu. Tekniikka on sama. Korissa on muutoinkin pienia eroja, mm, tuulilasin yläreunan kohdalla on pokkauksessa ero. F2 on siis vain yksnikertaistetumpi F malli.
Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 10:07
Kirjoittaja MIKAVON
Ainakin viimeisissä F2 malleissa on toisenlainen mittaristo kuin F:ssä. Tossa kuvan autossa on se vanhemman mallinen mittaristo vaikka onkin F2.
Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 11:20
Kirjoittaja Jarko
Juu, viimeisen mallivuoden kojelauta on eri mallinen.
Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 17:16
Kirjoittaja Tsledge
Jos ois pelimerkkejä ylimääräisenä niin ostaisin ton draqster aihioksi!

Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 17:59
Kirjoittaja MIKAVON
Tsledge kirjoitti:Jos ois pelimerkkejä ylimääräisenä niin ostaisin ton draqster aihioksi!

Jos olis pelimerkkejä ylimääräisenä ni en edes vilkasis ton vehkeen suuntaan mutta köyhä kun olen, niin synty sellanen visio että hiilipannun mustaks koko värkki ja Perkinsin dieseli pellin alle

Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 18:33
Kirjoittaja markok
jos ois pelimerkkejä nii mää en muita autoja ostaskaa ku tarpeeks vanhoja..
oisha tuo erikoine kiihytysautoki tietenki, mitehä tuon moottori peuhaiskaa isolla remmiahtimella
onko tuo jollain foorumilaisella tallissa?
Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 18:55
Kirjoittaja vivamanTT
markok kirjoitti:jos ois pelimerkkejä nii mää en muita autoja ostaskaa ku tarpeeks vanhoja..
oisha tuo erikoine kiihytysautoki tietenki, mitehä tuon moottori peuhaiskaa isolla remmiahtimella
onko tuo jollain foorumilaisella tallissa?
Ainakaan mun tietääkseni ei ole foorumilaisilla tuo FII, kuvasin auton 2003 tai 4 Oulaisissa romiksella, kesällä 05 auto meni Esko Rahkoselle, ja sitten sieltä, Eskon kuoltua

toivottavasti talteen, oli sen verta hyväkoppanen et olis ollut aika vähällä pellityksellä leimattavissakin, 300€ tai 400€ oli purkaamon pyynti silloin tolle autolle, et ei ois ollu kalliskaan

kerkes vaan mennä ohi suun Rahkoselle
Re: victor f
Lähetetty: 21 Tammi 2009, 19:13
Kirjoittaja markok
olis kyllä ollu varmasti hintansa väärti,näyttäs kaikki osatki kutakuinki oleva tallessa. ei ainakaa oo ollu "herran lahjojen" kynsissä!
mihinhä tämä meni kesällä vai syksyllä?
http://www.nettiauto.com/2046690 onko tuommosta väriä alunalkaen?
kyllähä nuita kumminki löytyy ku malttaa katella.. ja jos ei olis mitää projektia nii sitte olis hätä!

joten ootellaan sopivaa.
Re: victor f
Lähetetty: 27 Touko 2009, 20:58
Kirjoittaja markok
Re: victor f
Lähetetty: 24 Elo 2009, 21:19
Kirjoittaja vivamanTT
Ja nyt olis Suomessa:
http://www.nettiauto.com/vauxhall/victor/2753364
tämähän oli tovi sitten myynnissä Blocketissa, ja taisi mennä aika sopu hintaan kerhon jäsenelle Kittilään, kannatttaa soittaa autosta

Minusta hinta kohdallaan, kori ilmeisesti hyvä ja auto on ajokunnossa

Re: victor f
Lähetetty: 26 Elo 2009, 20:35
Kirjoittaja markok
vivamanTT kirjoitti:Ja nyt olis Suomessa:
http://www.nettiauto.com/vauxhall/victor/2753364
tämähän oli tovi sitten myynnissä Blocketissa, ja taisi mennä aika sopu hintaan kerhon jäsenelle Kittilään, kannatttaa soittaa autosta

Minusta hinta kohdallaan, kori ilmeisesti hyvä ja auto on ajokunnossa

soittelin.. hinta ei selvinny mutta nyt hän 3viikkoo pois kotoota ja sitte käy tullaamassa nii tietää kertoo.
joku nuissa panoraama laseissa viehättää..uusin hankinta vaikka onki opel
http://kuvablogi.com/nayta/2161257/
Re: victor f
Lähetetty: 16 Syys 2009, 22:28
Kirjoittaja makke
Kyllä F korisissa on aikas paljonkin eroja eri vuosimallien suhteen. Mun Pikku Vihtori on ihan ensimmäisiä autoja joita tehtaalta rullasi ja siinä on jo loppuvuodenkin 1957 autoihin eroja. Mm. mun autossa pakoputki tulee läpi puskurin, tuoreemmassa se oli poissa. Sisällä on enemmän kromiosia.
Jos nyt äkkiseltään vertaillaan F ja F2 korisia, niin tässä joitain eroja:
- puskurit
- katto (katon etuyläkulma)
- etulokasuojat ja hiekkapelti
- maski
- konepelti
- takaovet
- koko sisusta verhoiluja ja kojelautaa myöden
- listoitus ja kaikki koristeosat lasin listoja myöden
- ajovalojen kehykset ja ajovalot, etuvilkut
- pakoputkisto
- sähköt ja joitain muita teknisiä osia
nää tuli nyt äkkiseltään mieleen
Sit on olemassa vielä yksi malli ns. normi F2:sen lisäksi, jossa on ulkoisia eroja F2:seen. Kutsuisin sitä F3 malliksi. Siinä mm. erilainen kylkilistoitus ja takalasi ei ole enää panoraamamallinen.