Koneistamoja

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
Vexi
Magnum

Koneistamoja

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Mitäs moottorikoneistamoja olette käyttäneet Oulun alueella, minkälaisia kokemuksia? Ittellä on lähinnä kokemusta "Oulun Moottorikoneistamosta".
Jukka K
Magnum

Re: Koneistamoja

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

Pajakulma on toinen koneistamo Oulun alueella, löytyy Ruskosta samasta rakennuksesta kuin Rasko (Puuiloa vastapäätä). Ainakin masai on käyttänyt tämän yrityksen palveluja ja on ollut tyytyväinen työn laatuun ja hintaa.
rvuori
Firenza

Viesti Kirjoittaja rvuori »

Noista koneistamoista...Vantaalla toimii vielä vantaan moottorikoneistamo joka tarjoaa henkilökohtaista palvelua ja kohtuuhintaan.Myös varaosat saa sieltä Koivusen tai jonkun muun kotimaisen toimittajan listoilta. Olin itse töissä siellä aikoinaan ja jarrusylinteri oli pienimpiä joskaan ei vähäpätöisimpiä hommia.Jarrusyliterin putkitus on aika kinkkinen homma. Mietippäs.No eihän toi Vivan syllinteri vielä niiin harvinainen ole. 8)
Reijo
Firenza 2,3SL
vivamanTT
Viscount
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Vexi kirjoitti:Mitäs moottorikoneistamoja olette käyttäneet Oulun alueella, minkälaisia kokemuksia? Ittellä on lähinnä kokemusta "Oulun Moottorikoneistamosta".
Itte oon teettänyt kaiken Ylivieskassa Autiolla, työpaikaltani kannet ym koneistus hommat teetetään aina ko. firmassa, tuntevat vanhemmankin kaluston ja työnlaatu aina erinomaista, ja aikataulut pitää aina :!:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Vexi
Magnum

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Joo, Oulun Moottorikoneistamolla sitten hoonautin sen pääsylkyn, hyvä tuli ja pitäähän sorvarin palkkansa ansaita :D
Uus olis UK:ssa £45 + rahti...
Vastaa Viestiin