Olisi aika järjestää kaamosmasennuksen selättämisjuhlat
Paikka Aarnikotkan Koto, Kiiminki
Asu vapaa mutta pakollinen
ja ajankohdasta ei tarvi enää neuvotella,vaan kalenterit uusiksi toki saa tulla jo perjantainakin
ja tiedossa 1.luokan bileet, rouva aikoi pysyä pois jaloista
Tervetuloa
-Make-
Viimeksi muokannut Make, 14 Helmi 2012, 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voiha kehveli! Kalenterissa näyttää niinki pahalta kuin huhtikuunloppu Mutta silloha onki jo VAPPU
Taitaa mennä multa huti nyt...
Työn teosta syntyvä ääni on ihana - JOS sen aiheuttaa joku muu kuin minä !
Vauxhall Velox PB 2.6 - 64
Vauxhall Velox PB 3.3 - 65
Vauxhall Viva HC 1800 - 75
Herätkää!!! Aarnikotkan Koto Kaatuu Mulle soppii joka toinen viikonloppu alkaen 3-5.2....!! Mie voisinki valita mukaan jotain Hengellistä Mussiikkiakin....Mieku olen rohki Harras Mies ja Kuuntelen palijon semmosta mussiikkiaki.. Tunnelmaan sopivaa.. -Masa-
Make kirjoitti:No on se hyvä, ettei yksin tarvi Aarnikotkaa palavoa Itse ajattelin helmikuun loppua/maaliskuun alkua, miten passailee
Meneekö maaliskuun loppu liian kauas, on joka seuraavalle viikonlopulle jotakin Mites Masalla nuo vapaat silloin sattuu Jaavaa, Pendeziä, Jukka K:ta, Vexiä ja Petteriäkin pitäis varmaan herätellä talviunilta, ja Jape hommaa kunnon lentsun tuonne niin pääsee paikalle
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Make kirjoitti:No on se hyvä, ettei yksin tarvi Aarnikotkaa palavoa Itse ajattelin helmikuun loppua/maaliskuun alkua, miten passailee
Jape hommaa kunnon lentsun tuonne niin pääsee paikalle
Pitääkö tässä nyt hommata joku tauti ihan pikapuoliin? Pari kertaa oon elämäni aikana vempulisaikkua koittanu saada, ekakerralla sain niellä 4m kamerakaapelia ja toisella kerralla
tärähti lähete psykiatrille
Jape hommaa kunnon lentsun tuonne niin pääsee paikalle
Pitääkö tässä nyt hommata joku tauti ihan pikapuoliin? Pari kertaa oon elämäni aikana vempulisaikkua koittanu saada, ekakerralla sain niellä 4m kamerakaapelia ja toisella kerralla
tärähti lähete psykiatrille
Kai se letku pantiin ensin yläkautta
Mitä psykiatri meinas Multa aina tutut kyselee, kun näkevät, että vieläkö sulla on Vauxeja Ootko muuten ollu tervennä
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Minulla se on mennyt siihen, et minusta haetaan vikaa niinkuin Vauxista katso ekana sitä paikkaa mitä vähiten epäilet vian aiheuttajaksi.. eli esim. itsellä nenässä tulehdus niin lääkäri käski kusta vuorokauden purkkiin
Kyselin sitten laborantilta, että miten mun kusi ja nenätulehdus liittyy toisiinsa, ja se vastas ettei mitään hajua... minä vastasin että siinä kusi pullossa on korkki kiinni...
Maaliskuun loppukin passaa!
Toimenpidehuoneen edessä odotellessa vuoroa ovi aukes ja huoneesta ulos huojui vaikeasti 100vanaha mummo. Vissiinpä sille tehtiin ekana pakoanalyysi
Nieleppä siinä sitten kiltisti kaapelia
Mun mielenterveydessäni ei oo mitään vikaa! Eihän
Jos nyt sovitta jonkun viikonlopun Herätepäiviksi niin saatan pian alla mukanakin. Mahdollisesti mutta muita menoja on tullu kasattua lähes joka viikonlopulle.
Mites ois pikku "herätteet" vaikkapa keskellä viikkoa vai HÄ ?
Maaliskuun loppu sopii.......... ehkä
Jape kirjoitti:Toimenpidehuoneen edessä odotellessa vuoroa....
Maaliskuun loppu sopii.......... ehkä
Varataan sulle sitten maaliskuun lopulle se aika tähystykseen, ja tähystetään tällä kertaa läpi, itte saat valita kuumasta päästä laitetaan letku sisään.
Makuasia tietty, mutta se pitää kummiski vetää myös pois.
Ja muista ottaa alkuvuoden virtsat mukaan myös pullotettuna,jos niistä näkis kans samalla onko Vauxhalleissa jotain vikaa,
200l tynnyreissäkin näytteet voi tuoda, jos pullotus käy liian työlääksi
Enpä taida enää mennä moiseen toimenpiteeseen enkä toivo sinunkaan kokevan tuota....
Mutta tosiaan tuo maaliskuun loppu tai sitten huhtikuussa joku viikonloppu sopis hyvin herätejuhlille.
Ilmoittele Make hyvissä ajoin mikä on aikataulu niin tietää passailla muita hommia
Jape kirjoitti:Enpä taida enää mennä moiseen toimenpiteeseen enkä toivo sinunkaan kokevan tuota...
No kokemusta kyllä on 4x yläkautta ja 6x alakautta...ja samalla letkulla ...jos ne enskerralla tähystäs multakin koko putkiston läpi ja kerralla
Harmi vaan, että on tuonne herätysjuhlille matkaa...enkä enää liiku työkuwioissakaan siel päin.
mutta pistetään korvan taa, josko sinne kerkeiskin imestymään