Ihme vääntöä tuosta yhdestä autosta. Jos auton omistaja sanoo asian niinkuin se papereissa on niin mitä ihmettä sitä enään kyseenalaistaan ja vatvomaan. Ite ainakin luotan siihen mitä täällä joku autostaan kertoo. Eikö näillä epäilijöillä oo mitään muuta tekemista? Jos ei niin ettikää vaikka HB-mallin vivoja ja niiden tietoja mulle. Käsittääkseni autoja tuotu aikoinaan maahan tuhansia? Rekisterissä vasta 15 vivaa et aika monta vielä uupuu. Tehkää asialle jotain ja lopettakaa turhan vatvominen. Päivitetty rekisteri tullaan näillä näkymin julkaiseen 4/2010 jos ilmestyy tai viimestään 1/2011makke kirjoitti: No ensin perätään valmistenumeroa, sen kun antaa, perätään rekisterinumeroa. Mitä sit seuraavaksi kun senkin annan?
Meinaan skannaan edellisen luovarin ilman myyjä/ostaja tietoja ja julkaisen sen sit vielä.
Mun mielestä ollu kilvis viel 2000 luvun puolla tai ainakin ihan niillä main.
Ja mulle aivan sama mikä Trafin taksa on, mun ei näet tarvii todeistella itselleni yhtään mitään. Mullahan on SE AUTO ja SEN PAPERIT omistuksessani 100 % varmuudella.
Jos et niit tietoja tarvitse, niin lopeta sit asian jahkailu tai tee sen eteen jotain et se loppuu!
Kimmo Leivuori