Re: 1970 Hb Stanu malli

Jäsenet esittelevät kulkimiaan ja tekeilläolevia projekteja. Vain VBCF jäsenet voi kirjoittaa kaikki toki lukea.
Vastaa Viestiin
tuomee
Ventora

Viesti Kirjoittaja tuomee »

http://www.ebay.com/itm/GAZ-Vauxhall-Vi ... 58c3bcbe8f
http://www.ebay.com/itm/GAZ-Vauxhall-Vi ... 58c3bcbe8b
Saiskohan tuolta hyllystä,näyttää ainakin että molempia ois 6kpl. saatavilla :wink:
SamiK
Viscount

Viesti Kirjoittaja SamiK »

Niinpä näyttää. Mutta tuolta just kysyin ni 6vk toimari. Tuollahan tuotteen pääkuvassa lukee että ovat yleensä tehdastilaus.
1970 hb Viva
SamiK
Viscount

Jeah. Uusi kerralla sopiva tilke asennettu. Kävin ajaa kovaa eikä näyttäny vuotavan ns yhtään. Jos näin on niin kerta se on ensimmäinenkin. :D
1970 hb Viva
Vaiva-99
Ventora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vaiva-99 »

Myö ostettiin billingistä saman (East Kent Trim Supplies) valmistajan tuuli- sekä takalasin tiivisteen HC.hen,
Näytti passaavan aika hyvin, kun pitihän niitä heti mallata paikalleen...
All we had to do, was follow the damn train, CJ!
vivamanTT
Viscount
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Vaiva-99 kirjoitti:Myö ostettiin billingistä saman (East Kent Trim Supplies) valmistajan tuuli- sekä takalasin tiivisteen HC.hen,
Näytti passaavan aika hyvin, kun pitihän niitä heti mallata paikalleen...
Jep, samik nakkasi paikalleen vieläpä korkkitiivarin :wink: :lol: eli venakoppa ei vuoda enää :mrgreen:
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
SamiK
Viscount

Joo ja mulla eiole enää sitä ostamaani tuulilasin tiivistettä kun myin sen Supperille. :lol: Eli talvella pitää ostaa sellanen uudestaan takalasitilkkeen kera.

Eri hienoo. Nyt kun venakoppa on ensimmäistä kertaa tiivis 10 vuoteen. Niin tietenkin motori vuotaa myös muualta. Joko kampuran takastefasta tai öljypohjan tiivisteistä. Taidan antaa vaa vuotaa..
1970 hb Viva
SamiK
Viscount

Oon täs seurannu jarrunestetasoa kun oon nyt ajellut. Nestepinta vajuu erittäin hitaasti. Valuminen tapahtuu minnekkäs muualle kuin tehostimeen ja ulos pääsylkän ja tehostimen välistä. Tehostimen maali kesii suoraan pääsylkän liitoksen alapuolelta mut runkoaisassa eio ees märkää. Nyt alkaa oikeesti naamaa nykiä.
1970 hb Viva
tuomee
Ventora

Kylläpä se nyt sua koittelee :( Saa nähä koska tuo mun HooCee rupee ränään että pääsis jotain ropaankin välillä,kun meinaa mennä pelkäksi ajeluks :mrgreen:
SamiK
Viscount

Kotettelee kyllä nyt nii kovi.
Kävin äske kuitenki ajamassa sivuteitä GT tyyliin helmat maata viistäen. Tai ainakin olin menossa ajamaan kun oli joku hiton kansanvaellus. Siltikin parit mutkat päästin vetää jo silleen että g voiimia oli havaittavissa :D Kuitenkin. Ajon jälkeen pelti pystyyn. Tehostimen maali kesii kahta kauheemmin ja korkissa kun eiole tiivistettä. Niin korkista tullu kamaa ulos :D Ihan ei vaan järki riitä taas näihi.

Mut jos jotain positiivistä ettii. Ni mjotori vetää hienosti.
1970 hb Viva
kovanma
Cresta

Viesti Kirjoittaja kovanma »

Eihän sulla nyt vaan oo menny ne sisemmät stefat väärin.. Mulla meni ja purski melkoisesti nestesäiliöön ja siitä pihalle... Eli seurauksena maalit pois tehostajasta ja lokasuojasta...
Marko Kovanen
SamiK
Viscount

kovanma kirjoitti:Eihän sulla nyt vaan oo menny ne sisemmät stefat väärin.. Mulla meni ja purski melkoisesti nestesäiliöön ja siitä pihalle... Eli seurauksena maalit pois tehostajasta ja lokasuojasta...
Kuvasta katoin ku kasasin sillo. Myöskin koitin tuota pärskintää seurata niin ei sitä tuu oikeastaan yhtään. Pienenpieni pulp tulee säiliöön kun poljinta tempoo.
1970 hb Viva
kovanma
Cresta

No voisko se välitanko olla pikkuisen liian pitkä... Ei sen pitäs muuten pulpautella...
Marko Kovanen
SamiK
Viscount

Voihan se olla. Itse purin ruosteiset mutterit auki kun purkua ja huoltoa varten tehostimen ja pääsylkän toisistaan erotin. Enkä ainakaan löysännyt tiukassa ollutta tangon säätöä. Korkista kun ei tuu kamaa ulos kuin vasta silloin kun kanttaa pitkin sivuteitä. Tai jarruttaa lujasti. Näin kun täyttää säiliön ohjeen mukaisesti kaulan juureen asti. Korkissahan eiole tiivistettä mikä on käsittämätön ratkaisu. Normaalisti ajaessa korkin juuri pysyy kuivana edestä sekä takaa. Ainoastaan tehostimen maali lähtee suoraan sylinterin ja tehostimen saumasta alaspäin.
1970 hb Viva
tuomee
Ventora

Ei se tangon mitta pulpahtelua voi aiheutaa,ja ei se voi kyllä pitkällään olla muutenkaan jos sylinteri ottaa hyvin nestettä ja jarrut ei jätä päälle,ja kumit ei voi varmaan väärinpäin olla kerran jarrut pelaa :wink:Se ensimmäinen tuplahuuli tiivari sielä todennäkösesti vaan falskaa jostain syystä...
kovanma
Cresta

Joo... Oikeassa olet... Siitä tiivisteestä sen täytyy johtua jos ilmaantuu ja toimii muuten oikein... Mulla ku meni keskimmäiset tiivisteet ristiin Vexin sylkässä niin purski aika rajusti säiliöön...
Marko Kovanen
Vastaa Viestiin