Myö ostettiin billingistä saman (East Kent Trim Supplies) valmistajan tuuli- sekä takalasin tiivisteen HC.hen,
Näytti passaavan aika hyvin, kun pitihän niitä heti mallata paikalleen...
Vaiva-99 kirjoitti:Myö ostettiin billingistä saman (East Kent Trim Supplies) valmistajan tuuli- sekä takalasin tiivisteen HC.hen,
Näytti passaavan aika hyvin, kun pitihän niitä heti mallata paikalleen...
Jep, samik nakkasi paikalleen vieläpä korkkitiivarin eli venakoppa ei vuoda enää
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Joo ja mulla eiole enää sitä ostamaani tuulilasin tiivistettä kun myin sen Supperille. Eli talvella pitää ostaa sellanen uudestaan takalasitilkkeen kera.
Eri hienoo. Nyt kun venakoppa on ensimmäistä kertaa tiivis 10 vuoteen. Niin tietenkin motori vuotaa myös muualta. Joko kampuran takastefasta tai öljypohjan tiivisteistä. Taidan antaa vaa vuotaa..
Oon täs seurannu jarrunestetasoa kun oon nyt ajellut. Nestepinta vajuu erittäin hitaasti. Valuminen tapahtuu minnekkäs muualle kuin tehostimeen ja ulos pääsylkän ja tehostimen välistä. Tehostimen maali kesii suoraan pääsylkän liitoksen alapuolelta mut runkoaisassa eio ees märkää. Nyt alkaa oikeesti naamaa nykiä.
Kotettelee kyllä nyt nii kovi.
Kävin äske kuitenki ajamassa sivuteitä GT tyyliin helmat maata viistäen. Tai ainakin olin menossa ajamaan kun oli joku hiton kansanvaellus. Siltikin parit mutkat päästin vetää jo silleen että g voiimia oli havaittavissa Kuitenkin. Ajon jälkeen pelti pystyyn. Tehostimen maali kesii kahta kauheemmin ja korkissa kun eiole tiivistettä. Niin korkista tullu kamaa ulos Ihan ei vaan järki riitä taas näihi.
Mut jos jotain positiivistä ettii. Ni mjotori vetää hienosti.
Eihän sulla nyt vaan oo menny ne sisemmät stefat väärin.. Mulla meni ja purski melkoisesti nestesäiliöön ja siitä pihalle... Eli seurauksena maalit pois tehostajasta ja lokasuojasta...
kovanma kirjoitti:Eihän sulla nyt vaan oo menny ne sisemmät stefat väärin.. Mulla meni ja purski melkoisesti nestesäiliöön ja siitä pihalle... Eli seurauksena maalit pois tehostajasta ja lokasuojasta...
Kuvasta katoin ku kasasin sillo. Myöskin koitin tuota pärskintää seurata niin ei sitä tuu oikeastaan yhtään. Pienenpieni pulp tulee säiliöön kun poljinta tempoo.
Voihan se olla. Itse purin ruosteiset mutterit auki kun purkua ja huoltoa varten tehostimen ja pääsylkän toisistaan erotin. Enkä ainakaan löysännyt tiukassa ollutta tangon säätöä. Korkista kun ei tuu kamaa ulos kuin vasta silloin kun kanttaa pitkin sivuteitä. Tai jarruttaa lujasti. Näin kun täyttää säiliön ohjeen mukaisesti kaulan juureen asti. Korkissahan eiole tiivistettä mikä on käsittämätön ratkaisu. Normaalisti ajaessa korkin juuri pysyy kuivana edestä sekä takaa. Ainoastaan tehostimen maali lähtee suoraan sylinterin ja tehostimen saumasta alaspäin.
Ei se tangon mitta pulpahtelua voi aiheutaa,ja ei se voi kyllä pitkällään olla muutenkaan jos sylinteri ottaa hyvin nestettä ja jarrut ei jätä päälle,ja kumit ei voi varmaan väärinpäin olla kerran jarrut pelaa Se ensimmäinen tuplahuuli tiivari sielä todennäkösesti vaan falskaa jostain syystä...
Joo... Oikeassa olet... Siitä tiivisteestä sen täytyy johtua jos ilmaantuu ja toimii muuten oikein... Mulla ku meni keskimmäiset tiivisteet ristiin Vexin sylkässä niin purski aika rajusti säiliöön...