Jeps totta puhut Jouni. Mika esitti asian oikein kohteliaasti ja hienosti! Nostaisin hattua jos olis!-Jouni- kirjoitti:Niin asiahan ei varsinaisesti mulle mitenkään kuulu, mutta juuri tuo kirjoittamasi lausehan on varmaankin se mikis MIKAVON kysyi papereiden esillelaittoa. Jostain syystä olen huomannut että täällä foorumilla ei yleensä sana paljoa paina, vaan kuvia ihmiset kaipaamakke kirjoitti: Jos sen nyt joku tarkastaa, niin tiedon asialaidasta soisi tulevan täällä julki jotta ei ole vaan mun puheiden varassa.
Kaivoin äsken noita mun autopapereita mut huomasin ettei ote ole mulla täällä kotona. On vaan kauppakirja, maksukuitti sekä luovari. Olisin skannannut sen otteen ja laittanut vaikka Picasa verkkoalbumiini silleen et määrittelisin muutaman henkilön joka sen saa katsoa. En tykkää et se olis julkinen.
No, siitä luovarista mä sen valmistenumeron annoin HB rekisterin pitäjälle kun se ote kerran muualla. Voin sen luovarin skannata ja antaa katsomisoikeudet. Siinä kun se valmistenumero myös jolla voi trafista tarkastaa.
No, nyt kun asiaa puitu niin paljon et asia varmaan selvä et auto on mun, niin voin ne tiedot antaa. Yhdessä vaiheessa vaan en uskaltanut, mistä sitä tietää vaikka joku tekisi jonkun tekaistun paperin kuten meinas käydä mun muutaman auton kohdalla kun Liedosta pois muutin.
Ja olishan mulla muitakin mielenkiintoisia papereita/autoja, mm. ex-ohc koneella ollut V8 FD, 3300 cc FE VX GLS tms.