Laitan kuvatuksia jahka laitos keikkuu ilmassa...
Grillikausi avattu!
-
Vexi
- Magnum
Grillikausi avattu!
Koko päivä hitsailtu grilliä. Eli ajattelin laittaa FE:een vartaaseen, niin on helpompi saada tasainen rusketus joka puolelle
- kovanma
- Cresta
Re: Grillikausi avattu!
Moi,
Ratkaisusi kiinnostaa kovasti. Voi olla tarvetta tehdä grilli myös itselle, että pääsee paremmin käsiksi VX:n pohjaan.
Ratkaisusi kiinnostaa kovasti. Voi olla tarvetta tehdä grilli myös itselle, että pääsee paremmin käsiksi VX:n pohjaan.
Marko Kovanen
-
Vexi
- Magnum
Joo, pistän infoa jahka on toimivaksi havaittu...
Oon yrittäny mitottaa niin, että on sopivasti korkeus- ja pyöritysakselin painopisteen säätöä ja mahtuu vielä matalassa 2.4m tallissa kääntyyn kyljen kautta ympäri.
Oon yrittäny mitottaa niin, että on sopivasti korkeus- ja pyöritysakselin painopisteen säätöä ja mahtuu vielä matalassa 2.4m tallissa kääntyyn kyljen kautta ympäri.
- Aarni
- Carlton
Kannattaa ehdottomasti väsätä jonkinlainen grilli, jos vähänkään on ruoste päässy iskemään pohjan seutuville. Paikkaaminen käy niin helposti, että vakavampaakin ihan naurattaa. Tässäpä oma viritelmäni, josta ei sitten kannata ottaa yhtään mallia, mutta kivasti HC:n hylsy siinäkin pyörii.

Laukkanen ja syksy saa mutta minä en
-
Vexi
- Magnum
Joo, sama periaate mullakin tulee grilliin, vähäsen leveämpi ja rullat alla.
Miten hoisit ton lukituksen missä HC keikkuu 45 kulmassa? Onko joku pönkkä lattiaa vasten vai lukitus grillin pyöritysakseleissa
Oliko toi puskurin kiinnikkeiden korkeus sopiva painopisteen kannalta, eli meinaako kipata jommalle kummalle sivulle pyörittäsessä

Miten hoisit ton lukituksen missä HC keikkuu 45 kulmassa? Onko joku pönkkä lattiaa vasten vai lukitus grillin pyöritysakseleissa
Oliko toi puskurin kiinnikkeiden korkeus sopiva painopisteen kannalta, eli meinaako kipata jommalle kummalle sivulle pyörittäsessä
- Aarni
- Carlton
Ei oo vielä mitään lukitusta, se pitää kyllä tehä, ennen kuin alkaa hitsaushommiin. Toistaseks oon ehtiny vasta massaa irrotella. Tuntuu olevan täysin tasapainossa puskurien kiinnikkeistä eli pysyy oikeastaan miten päin vaan itsestään. Luultavasti FE:ssä sama hommaVexi kirjoitti:Joo, sama periaate mullakin tulee grilliin, vähäsen leveämpi ja rullat alla.
Miten hoisit ton lukituksen missä HC keikkuu 45 kulmassa? Onko joku pönkkä lattiaa vasten vai lukitus grillin pyöritysakseleissa![]()
Oliko toi puskurin kiinnikkeiden korkeus sopiva painopisteen kannalta, eli meinaako kipata jommalle kummalle sivulle pyörittäsessä![]()
Laukkanen ja syksy saa mutta minä en
- Tsledge
- Ventora
Kananpaskoja paistelin ulkogrillissä tossa alku illasta-ja päälle join raikasta lähdevettä! 
Morjens!-sano komeet toisilleen..