Grillikausi avattu!

Yleistä Autoharrastukseen liittyvää jutustelua.
Vexi
Magnum

Grillikausi avattu!

Viesti Kirjoittaja Vexi »

Koko päivä hitsailtu grilliä. Eli ajattelin laittaa FE:een vartaaseen, niin on helpompi saada tasainen rusketus joka puolelle :lol:
Laitan kuvatuksia jahka laitos keikkuu ilmassa... :o
kovanma
Cresta

Re: Grillikausi avattu!

Viesti Kirjoittaja kovanma »

Moi,

Ratkaisusi kiinnostaa kovasti. Voi olla tarvetta tehdä grilli myös itselle, että pääsee paremmin käsiksi VX:n pohjaan.
Marko Kovanen
Vexi
Magnum

Joo, pistän infoa jahka on toimivaksi havaittu... :mrgreen:
Oon yrittäny mitottaa niin, että on sopivasti korkeus- ja pyöritysakselin painopisteen säätöä ja mahtuu vielä matalassa 2.4m tallissa kääntyyn kyljen kautta ympäri.
Aarni
Carlton

Viesti Kirjoittaja Aarni »

Kannattaa ehdottomasti väsätä jonkinlainen grilli, jos vähänkään on ruoste päässy iskemään pohjan seutuville. Paikkaaminen käy niin helposti, että vakavampaakin ihan naurattaa. Tässäpä oma viritelmäni, josta ei sitten kannata ottaa yhtään mallia, mutta kivasti HC:n hylsy siinäkin pyörii.

Kuva
Kuva
Laukkanen ja syksy saa mutta minä en
Vexi
Magnum

Joo, sama periaate mullakin tulee grilliin, vähäsen leveämpi ja rullat alla.
Miten hoisit ton lukituksen missä HC keikkuu 45 kulmassa? Onko joku pönkkä lattiaa vasten vai lukitus grillin pyöritysakseleissa :?:
Oliko toi puskurin kiinnikkeiden korkeus sopiva painopisteen kannalta, eli meinaako kipata jommalle kummalle sivulle pyörittäsessä :?: :?:
Aarni
Carlton

Viesti Kirjoittaja Aarni »

Vexi kirjoitti:Joo, sama periaate mullakin tulee grilliin, vähäsen leveämpi ja rullat alla.
Miten hoisit ton lukituksen missä HC keikkuu 45 kulmassa? Onko joku pönkkä lattiaa vasten vai lukitus grillin pyöritysakseleissa :?:
Oliko toi puskurin kiinnikkeiden korkeus sopiva painopisteen kannalta, eli meinaako kipata jommalle kummalle sivulle pyörittäsessä :?: :?:
Ei oo vielä mitään lukitusta, se pitää kyllä tehä, ennen kuin alkaa hitsaushommiin. Toistaseks oon ehtiny vasta massaa irrotella. Tuntuu olevan täysin tasapainossa puskurien kiinnikkeistä eli pysyy oikeastaan miten päin vaan itsestään. Luultavasti FE:ssä sama homma :roll:
Laukkanen ja syksy saa mutta minä en
Tsledge
Ventora

Viesti Kirjoittaja Tsledge »

Kananpaskoja paistelin ulkogrillissä tossa alku illasta-ja päälle join raikasta lähdevettä! :mrgreen:
Morjens!-sano komeet toisilleen..
Vastaa Viestiin