Olen samaa mieltä, en todellakaan osannut odottaa tällaista vastaanottoa. Mielelläni laittaisin kuvat takaisin, mutta olisihan se nyt miehekästä ilmoittaa kenen kilpeä en saa julkaista. Tää maailman meno on kyllä menossa melko erikoiseksi. Kohta ei saa liikkua ulkonakaan, kun voi naapuri nähdä, sittenhän se voi vaikka sanoa jollekin millainen takki kulloinkin kenelläkin on päällä.V8FIRENZA kirjoitti:no voihan ...ttu.
Paras Vaux-kuvamateriaali mitä netissä on ...tai siis oli![]()
kansainvälisestikkin ajateltuna.
Taas mennään yhden ehdoilla...ja muut kärsii.
Jos kaikki anonyymien tekemät mielenilmaisut netissä ottaisi huomioon, niin
tuolla perusteella tulisi kaikki kotisivut ,kerho-palstat , sanat , kirjaimet ja kuvatukset poistaa koko internetistä...ja kattella vaan tyhjää ruutua...
sammutta valot torpasta, pistää muovipussi päähän ja kytätä naapuria kiikarilla verhon raosta...
tähän taitaa maailma olla menossa...
tää tapaus muistuttaa kaukaisesti "Virtasalmen- moottorirataa"...
sieläkään ei saa enää juuri kukaan ajella...kun yx kesämökkiläinen vastustaa.
...sama tulee tapahtumaan "Alastarolle" ja "Ahvenistolle"...ikävä kyllä
Olen aivan 100% varma että tuo avautuja lukee myös tätä foorumia, koska uskoakseni suomea haastavia Vauxhall harrastajia on kuitenkin vain rajallinen määrä ja taitaa tätä foorumia lukea niistä jokainan, jos ei rekisteröityneenä niin sitten miehekkäästi anonyyminä.
Kuvat laitan takaisin, se on varma, mutta asianajajani tutkii lain kirjainta, ei mulla ole varaa maksella jotain ylimääräisiä maksuja jonkun niuhon vuoksi. Samalla päivitän sivustoa, katotaan sitten miten suut pannaan... Tässähän on joulun välipäivät tehokasta aikaa.
Tuli tuossa mieleen, että jos on joskus omistanut auton, sittemin myynyt, niin onko silloin oikeus julkaista sen kilpi? Tämä oli osittain retorinen kysymys sille paviaanille joka minua vainoaa. Sen verran tasutatutkimuksissa on tullut julki että saan kuviani julkaista, mutta teen sen pikkuisen erilailla. Nähtäväksi jää miten, mutta teill kunnon harrastajille tiedoksi tulette edelleen saamaan täydet oikeudet kuvien katseluun.