Koneistamoja
-
Vexi
- Magnum
Koneistamoja
Mitäs moottorikoneistamoja olette käyttäneet Oulun alueella, minkälaisia kokemuksia? Ittellä on lähinnä kokemusta "Oulun Moottorikoneistamosta".
-
Jukka K
- Magnum
Re: Koneistamoja
Pajakulma on toinen koneistamo Oulun alueella, löytyy Ruskosta samasta rakennuksesta kuin Rasko (Puuiloa vastapäätä). Ainakin masai on käyttänyt tämän yrityksen palveluja ja on ollut tyytyväinen työn laatuun ja hintaa.
- rvuori
- Firenza
Noista koneistamoista...Vantaalla toimii vielä vantaan moottorikoneistamo joka tarjoaa henkilökohtaista palvelua ja kohtuuhintaan.Myös varaosat saa sieltä Koivusen tai jonkun muun kotimaisen toimittajan listoilta. Olin itse töissä siellä aikoinaan ja jarrusylinteri oli pienimpiä joskaan ei vähäpätöisimpiä hommia.Jarrusyliterin putkitus on aika kinkkinen homma. Mietippäs.No eihän toi Vivan syllinteri vielä niiin harvinainen ole. 
Reijo
Reijo
Firenza 2,3SL
- vivamanTT
- Viscount
- Viesti:
Itte oon teettänyt kaiken Ylivieskassa Autiolla, työpaikaltani kannet ym koneistus hommat teetetään aina ko. firmassa, tuntevat vanhemmankin kaluston ja työnlaatu aina erinomaista, ja aikataulut pitää ainaVexi kirjoitti:Mitäs moottorikoneistamoja olette käyttäneet Oulun alueella, minkälaisia kokemuksia? Ittellä on lähinnä kokemusta "Oulun Moottorikoneistamosta".
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
-
Vexi
- Magnum
Joo, Oulun Moottorikoneistamolla sitten hoonautin sen pääsylkyn, hyvä tuli ja pitäähän sorvarin palkkansa ansaita
Uus olis UK:ssa £45 + rahti...
Uus olis UK:ssa £45 + rahti...