Joo pitääpä ottaa itteä niskasta kiinni ja....
Tuo mun velotsi on nyt vielä tuolla Pellossa anopilla ja medri lunta tallin oven eesä mutta kohtahan tuo sullaa poois ja
sit pääsee taas huristeleen
Työn teosta syntyvä ääni on ihana - JOS sen aiheuttaa joku muu kuin minä !
Vauxhall Velox PB 2.6 - 64
Vauxhall Velox PB 3.3 - 65
Vauxhall Viva HC 1800 - 75
Myöhästyneet... Kiitokset Makelle ja Sonjalle taas, kivaa oli nähdä ja turista asiaa ja sen vierestä. Sähköputkimiesten tarinaa on myös saatu seurata toisaalla täällä Foorumilla. Joko lie siirtyneet Etelään Sankarimme... -Masa-
Miten ois kesänavaus miitti, jossain huoltiksella vaikka lauantaina 3.5, mutta ei Tupoksessa, on se niin kerpeleen tuulinen paikka ja tuolloinhan on vielä aika kylmäkin Miten muille käy
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Magnum 2300 -75
Vauxhall Magnum 1800 4d - 74
Vauxhall Viva HC Estate 2300 automatic -73
Vauxhall Viva HC GLS 1256 -77
HC-koristen OHV/OHC purkuosaa
Pieni haaste olis päästä VAUXHALLILLA etenkin VX:ällä. Tosin saattaa olla Nipponillakin pääsy kintaalla, tuli nääs tehtyä tuossa sellanen diili...että voin olla työllistetty muutoinkin, kuin Roosa-tytön hoitamisella. -Masa-
Mulla on todennäköisesti aika mahdotonta päästä 3.5 möötteen muiden suunnitelmien vuoksi Reissua pukkaa, joten on vähän kinttaalla kerkiääkö edes saadaa Vivaa vapuksi tien päälle Jos 3.5 huoltismeet ei kerää hirveesti osallistujia, niin ehtottaisin vaikka sitä seuraavaa viikonloppua
Kuinka on, olisiko se Vexin ehdottama seuraava vkl. sopivampi useammille Pohjosen Harrastajille? Silloin ainakin minäkin pääsen varmasti käymään! Ottakkee kantaa asiaan. -Masa-
jeps. zeppelin on minulta katsottuna aivan mahtava paikka, joskus on kivaa kun jotain tapahtuu aidankin takana. tulenkin sinne tukka hulmuten punaisella ja tuulen nopealla uudella hankinnalla
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa.