Löytyy uusi Springalexin keskiö HB Vivaan, booriosa on sopiva myös FC/FD:hen. Voisin vaihtaa listan siihen, olisiko sinulla edes malliksi niitä listan kiinnikkeitä ?
No kait mä nyt sen tiedän et kyllä rumpalilla rahaa on niin ainakin väitetään Slipareiden levyllä IN THE RIO kiinnikkeitä voi löytyä, mutta tosiaankin vaan malliks. Ei sulta sit FD:n keskiötä löydy? siitä HB:n keskiöstä kun muistaakseni puuttuu kartio
Se mikä taustapeilistä näkyy on taaksejäänyttä elämää....
No laitetaan vaihtaen, miten toimitaan? Niin niin, bassohan se olikin sun soittopeli. Miten siitä bassosta aina tuleekin mieleen Silu Seppälä? ehkäpä yx Suomen taitavimpia basisteja.
Vaihto sopii ja jos saisi vielä vaikka yhden listan kiinnikkeen malliksi. Olisiko ollut mahdollista vaihtaa tulevana viikonloppuna osia Hämeenlinnassa, siellähän ajetaan Historic Gran Race. Olen tulossa paikalle ns. mekaanikon ominaisuuudessa.
No tuu käymään Hyvinkäällä vaik lauantai iltana, eihän siel varikolla kuitenkaan ole mitään tekemistä ja matka ei oo pitkä. Mä voin pitää purkamoa auki poikeuksellisesti lauantaina tai sit, nähdään vaik siinä hämeenlinnan ja Hyvinkään noin puolivälissä olevalla huoltoasemalla?
En tule omalla autolla Hämeenlinnaan vaan kisakuskin huoltoauton mukana, joten en pääse ajelemaan iltaisin mihinkään. Jospa se lista kulkeutuisi joskus tänne pohjoiseen jonkin harrastajan mukana, ei sillä kiirettä ole.