Jos näin niin siinä vaiheessahan siellä ei pyöri muut kuin tasauspyörät ja se ns.jyrinä kuuluu asiaan ja ei meinaa mitn.,ja on siis vaan tasauspyörien jyrinää jota kaikki tasauspyörästöt tekee vähän jopa uudukseltaankin,toki väljähkö ja kuluneilla rattailla oleva aina enämpi.Suoraan ajaessa ne siellä mihkään nääs pyöri
Tuo ei kyllä mulle auennu mitä tuo kardaanin kääntö ja eriasentoon lukitseminen voi asiaan vaikuttaa,jos ei sitten väljä tasauspyörästö olessaan eri asennossa äännä vähän erilailla,mutta sillä mitn. merkitystä
Eli jos ei juurikaan äännä ja jurise silloin kun pyörittää kardaanista,ja kumpikin takapyörä pääsee vaan vapaasti pyörimään samaan suuntaa jolloin tasauspyörät ei pääse pyörimään antaen sekaan enämpi tai vähempi ominais-ääntään niin ei muuta kuin vetoja
Tuon edellä mainitun "ominaisuuden"takiahan on myös pyörästä pyörittäen käytännössä mahdoton saada selville onko pyöränlaakerissa alkavaa vikaa,vaan vetari on nypättävä irtaalleen
PS.Tuosa muuten pari kuvaa siitä melkoisen hyvästä early HC tasauspyörästöstä mitä oon sulle koittanut tyrkyttää,tuo on peräisin ei revitellystä,110tkm.ajetusta.

Poskilaakeritkin periaatteessa vielä ois kelvollisessa kunnossa
No oho että on muuten huonolaatuinen kuva,mistä mitään selvää saa,mutta minun mielestä siis ois kyllä OK kuntoinen...